Klachten & Garantie

Wij proberen onze dienstverlening zo vlot mogelijk te laten verlopen. Toch niet tevreden ?

Laat het ons weten, we komen er ongetwijfeld samen uit !


Als er onverhoopt tóch een geschil ontstaat is het fijn om alvast duidelijkheid te hebben over de stappen die je kunt ondernemen. We omschrijven ze hieronder:

  • Omschrijf je klacht volledig en duidelijk en mail ‘m binnen 7 dagen na constatering van de gebreken naar fonkelsilentdisco@gmail.com
  • Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen vanaf datum van ontvangst beantwoord. Indien een klacht langere verwerkingstijd vraagt zullen we je binnen deze termijn in elk geval een ontvangstbevestiging en indicatie van doorlooptijd van de procedure toesturen.
  • Indien een klacht niet onderling kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  • Bij geschillen kun je je wenden tot stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze stichting zal gratis bemiddelen.
  • Indien er met deze bemiddeling nog altijd niet tot een oplossing gekomen kan worden heeft huurder de mogelijkheid om de klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel huurder als verhuurder stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de jou als huurder betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Het is ook mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).